Glöm inte morsdag

..Det står printat överallt. Det är sida upp och sida ner med erbjudanden som knäcker tillockmed min dyraste julklapp.
Ja det vore ju straffbart att glömma det med allt detta maniska annonserande. Fortfarande vet jag inte när det är.
Och jag hoppas att dom även dagen efter skriver, "Glömde du morsdag?" och därför har kanonanbud på gotta från ÖB. Det skulle väl varit något slags förlåt.

Snörvlet har för närvarande inställt sig i min kropp. Det rinner, snarare forsar, från kranen. Och jag börjar bli yr av att hela tiden försöka hålla det i näsgången.
Det är nu man får sota för sina heliga offringar som dagsifröken. Slem och hostet från barnamunnarna har nu attackerat mig, hårt!
Inatt får öronpropparna bo i snoken.

Fredagskvällen avrundades med Olearys besök. Vi var ett svänggäng som bokade bord och såg hockeyn.
Jag var inte på hugget egentligen, men för att uppdatera min sociala samlevnad var jag mer eller mindre tvungen att få ut kroppen bland de andra homosapiens.
Kanadickerna vann. Jag drack Sol och snaskade nachochips.
Inte ens den dansanta delen av mig ville försöka aktivera sig.
Jag gav upp!
Det finns inte så mkt mer att tillägga till min helg.
Nattjobb lör. Jag är bara lite lite lite seg idag.
Anus.

tjofräs/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!