I princip.



I princip så
är jag fortfarande barskrapad..
Ni sitter förstås och hånar mig över mina avslöjade utgångar och sedan gnäller jag över min pengalöshet.
I princip kostade fredagsturen 20 pix, och det var för bussen.
I princip gick det lös på 120 riksdaler under lördagen, för inträde på stads.

Detta är pengar jag indirekt lånat av mig själv. Så jag hurrar inte.
Men vad gör man inte? När the golden days är över sitter man ju ändå hemma och smygfiser i fåtöljen medans man virkar grytlappar.
Sedan så finns det ju saker som kan läsas mellan raderna för min lågbudgetlevnad..men det vill jag inte ta upp för att skona mitt kvarvarande samvete.

Brännbollshelgen, den 30-31.
Jag får snart nåns slagträ i fontanellen om jag inte följer med. Men återigen. Jag är principfast och stannar därför hemma. Eller egentligen ska jag iväg och hugga ved. Lumberjack.

Nej det är snart dags att rensa bland den äldre delen av släktet. Jag måste verkligen komma åt nåt arvode.

pittipanna/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!