Kuk.




Du vill ligga med mig, men det går inte!!!!!

Nej, verkligen inte eftersom jag nyss drömde att jag hade en stockliknande monsterkuk, dinglandes mellan benen.
Det här med mina antingen mordiska, oftast sinnesjuka och sexuellt inspirerande drömmar är verkligen något som gör mig livrädd. Och vilken fantastisk bild ni får av mig.

För att mildra detta sceanrio som härjat i mina drömmar var jag nu tvungen att, på tid, sleva i mig hallonbakelsen som frestat mig sedan jag kom hem. [pappa har lite svårt för att inte få något på morsdag, han ser sig i den rollen varje dag och måste därför belönas.
 Ungefär som när jag var liten. Fyllde bror år fick vi andra presenter. Något som gjorde att orättvisa inte fanns. Nu är detta mer påtagligt och jag blir fly förbannad när jag står där tomhänt]

Nu vill ja göra nåt roligt. Ge mig idéer. Dom ska helst vara i noll aktivitetsformat, skrattretande och något man kan göra under lång tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!