Ming P

Ja just det, Lismekkat!
Jag var där idag med min family, för att fira den plastiga delen av den. Min låtsaslåtsasfarfar. Så vi är egentligen inte släkt på något vis. Han kunde lika gärna lämnat mig åt pyttipannaresterna som låg ovärdigt i matlådan.
Lasse 70 år!
Vid denna tillställning bjöds det frikostigt, något som resulterade i att jag proppade i mig 3 rätter.
Hela balletten rakt ner i ormgropen.
När man inte ätit sedan klockan 12 går kroppen på tomgång..
Efter förrätten accelerade jag för att efter halva varmrätten och en bit in på desserten haverera totalt.
Jag kände hur gumpen tyngde ner i stolen ytterligare, ögonen och dess fokus började avta. Jag fick anstränga mitt hårdaste för att inte sluddra och falla ned som en hösäck framför den kinesiske servitören.
Förutom detta var det underbart.

Nu tänkte jag och sir väs vagga oss till sömns, alternativt slockna i brist på sevärdheter.
Finns det någon där ute som kan hjälpa en gammal relik, jag kan varken med hemladdning eller utbränning av cdrom?! Help!!

Arigato gosaimzu! / M




Kommentarer
Postat av: TomPengPung

Wŏ yào yī gè píjiŭ.

2008-05-27 @ 21:57:32
Postat av: M

OM det är du alvåg, så hoppas jag att det du skrivit betyder att jag ska får följa med dig och bo i thaihuset!

2008-05-28 @ 18:28:16
URL: http://maryon.blogg.se
Postat av: Långeman

Hur kan du anklaga mig för något dylikt???

För övrigt så betyder det "Jag vill ha en öl."
Sådetså!

Något thaihus vet jag däremot ingenting om.

2008-05-29 @ 01:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!