Nattskiftsavslut.

Nu är det helg. Min vecka på plastparadiset tar en liten paus.
Jag har nyss kastat av mig snickarbrallan, slängt ut arbetsskorna på balkongen för att inte gasas ihjäl.
Det känns underbart.
 Jag har fått liv i magen igen, vilket betyder att aptitet slingrar i ådrorna. Det blir en snabbmacka och ner i mitt lilla gryt. Sisodär 5 timmars sömn och jag ska ta fredagen med storm. Eller åtmisntone göra ett tappert försök.

Mange var borta(för en gångs skull), så alla snöbollskommentarer fick vila. Det gjorde att man automatiskt drog sig mot lagret där det är "samlingspunkt". Mitt sk restroom, i smyg.
Clayson satt som vanligt där nersjunken i kontorsstolen..det var tatueringar och döda katter som diskuterades idag, mellan alla råa knullskämt. 
 Han har också tagit på sig konsten att undervisa i Fickpingis. Vilken hit! och Ragge har lovat oss alla en lapdance på nästa skiftfest.
Lite sol på det här så...

maskinoperatör 465 /marre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!