Oohej!

Ja vi gör ett nytt försök till att få ordning på tillvaron.Jag får sluta tramsa så djävulskt.
Proppa i mig lite alvedon så man blir sådär mysigt håglös, ner i vaggan bara.
Nu har jag ju fått i mig ett smaskigt maxmål, så man borde vara något tillfredställd i bukpartiet.

Tog en sväng till min uppväxtpartner, fröken J, som jag förövrigt inte sett på flertalet månader. Mycket underhållande. Berättade om våran metallask vi hade gömt våra hemligheter i som tandlös 7åring. Den som vi grävde ner utanför rosakåken på tunvägen. Frågan är om vi grävde upp den?
Så alltså,ser ni någon desorienterad, skum typ med grävdon i björkskogarna, kan det vara jag. Räds ej.

Godnatt!kattskattfnatttrattbattwattmatthattdattpatt(?!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!