Plastfabrika

Gårdagens pass blev likt det förra en tröttkörd episod. Med mer djup inandning än vanligt.
Flertalet maskiner var verksam, och det kan lätt bli någon smärre miss om man själv inte är lika driftig.
Jag lyckades tillexempel glömma bort en maskin vars fädigpaketerade kartonger slungades till en hög på golvet. Inte så populärt att negligera monstermaskinen.

I vart fall så bjöd lagergubbarna på pills för att få igång livlighetsprocessen. Strängen "clayson" kom med en burk  Guarana. En tablett motsvarar 6 koppar kaffe, cirka. Han dammade i sig en mun. Själv tog jag två.
Pigghetsnivån varade i 10 min sedan hade det uppnått sitt slutstadium. Gäspnignarna tog fart igen.
Och när jag inte är så trött ska jag få låna Rockers cadillac. Han har lovat.

Appropå.. jag har hittat några bilder från Linns blogg, som jag lite fint stal.
Här kommer bildevisen från Kvalborg.

image29
Hej Hej Snubbar Ful(L)a Gubbar.

image30
En norrlands och Lingonshot som jag var jättelycklig över.




Kommentarer
Postat av: eve

MURIEL HÅLLER STILEN, YOU KNOW IT SHE SHOW IT!
haha.. underbart utstyrsel :D heya heya!
får jag vara din kompanjon nästa gång..
typ som batman och robin. Fred & barney.. ja du förstår :D

2008-05-15 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!