smått..

..Less över vädret. Det verkar mulna på, jag som tänkte ta mig en tripp förbi sibylla och köpa mig den årliga karamellströsselmjuglassen.

..Seg..Slumrade i vanlig ordning om..och slog upp ena ögonlocket  nu. klockan är 17 och jag är fortfarande iklädd  vagabondkläder. Tittat på Dr Phille på teve.Ätit någon sorts frukost-lunch-middagsvariant.

..Orolig, över min kizz. Hon har nu sprungit otaliga gånger på lådan i försök att  tömma blåsan. Men den verkar vara lika otömd fortfarande. Pappa har ringt och oroat mig över att hon kommer sprängas.
 Snart ser jag hon ligga i en urinpöl i bara päls-lästen. HUA. Han är så okänslig.Som mig.
Men just nu fungerar inte den ekvationen.
Vad ska ja göra om mornarna om inte S-kisse kommer och väcker mig med att riva i papperskorgen? kurra upptrissat när jag sitter vid matbordet för att försöka charma åt sig en ostskiva?!

Nej det här kommer inte vara lätt.
Det kommer bli helgsorg. Verkar bli ett insomningsdatum redan i slutet av veckan.

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!