solsken till mig.


Ungefär
som beställningen på Inez denna förmiddag, beställdes också solsken. Tack och bock!
Flydde från hyddan och tog rygg på Mille och Mawe som i daglig ordning var tvungen att köpa sig nåt flådigt.
Idag kände jag att jag var i stort behov av denna kalorigåva och mumsade glatt i steket.
En piggelin därtill, och jag var tillbaka i ordinarie kängor.
Gårdagen, blev sen. Pilsnerna var på akuten.
Sedan blev det kort insats i singstarväldet och därefter buss mot krogen. Ja just det, buss!!
Snabba öl och man var på kanelen. Irish. Hemgång.

Ikväll då? jo Laggamarre fyller år, det är på tal om fest med inkluderad utgång. Det sista stryker jag.
Det blir hem till fagervik efter hyllningarna och minglet..vi får egentligen se om man räcker till.

jag har diskdjur i vasken!
Im out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!