Tro int på fan..

Att jag sitter uppe och ugglar fortfarande.
Med skallen inprogramerad på effektiv tid fram till imorn 7.10 verkar det vara en omöjlighet att snutta kudde nu.
Lin har hållit mig sysselsatt denna kvällning. Det där med träningstagen försvann ner i bingen likasnabbt som det kom på tal. Det är numer preliminärbokat till morgondagen.

Jag och Lin tog järnhästarna till shell, vi bättrade på tobaksförrådet och la nävarna på en rulle.
Evening, något drama med lite notebook inspiration, lite lagomt långkukig på slutet.
3 av 5 toasters


Några mackor senare flydde hon fältet och jag fick åter liv.
Tydligen inte tillräckligt liv för att torka bort svartvinbärsfläcken på skrivbordet. Den är insugen i träfibrerna.
Appropå svartvinbärsdrycker, hittade jag något suspekt i kylen. En flaska Kir..svartvinbärs apéritif.
Låter det som något en konservativ gammal byfåne skulle dricka? Näe, det var det jag misstänkte.
Inte när njurunda kvartingen lurar i garderoben.
Kan det hända att han haft dambesök? Han gjorde ju ett rejällt klavertramp att dölja det om han lät kjolstygsdrickan bo i kylskåpet.
 Det tåls att luska på..det är nämligen jag som är den enda kvinnliga parasiten i hans liv. Det vore ekonomiskt påträngande att ha någon annan female, med hängbrön och cellulitarsle, i min sits.
Jag ska konfrontera honom när han anländer hem.

Nu börjar tröttheten sparka in lite grann. Lika bra att plugga igen parabolerna och slänga på sig nattsärken.
Godernatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!