21 november 08


deargrandmasvea



Gäsp! urk!


vilka slagord.
Sömnen har ännu inte hittat balans, och lågkvalitetspyttipannan jag fräste på som frukost smakade dött djur.
Det är fredag än en gång.
Jag hade ju någonstans tänkt mig att hoppa in i simhuden och dra några längor.
Men med tiden som ett bristande entitet uteblir denna aktivitet.
Det enda jag lyckas ha tid med just nu skulle vara ett besök till postlådan, om ens det.
Snart kommer fader hem från fackmöte.
Fackmöte är likamed gratis mat.
Som det ser ut med min något påvra ekonomi, blir det farmorsgästande över helgen.

Gårdagens bandytjusning gick väl som jag förväntade mig. Rullatortakt.
Alla kommenterade att jag som yngling borde vara snabb som en panter, stark som en björn...sting like a bee?
Ung, my as.
MItt BMI är bergis sämre än farsans. Runda slängar.
Men jag plågade mig igenom detta. Ett resultat av 3 dagars inomhusboende visade sig.
Jag är ett vrak!

Under natten fick jag en plågsam lust av att nöta kärleksdängor.
Så jag rensade tårkanalerna till A walk to remember.
Varför denna suddenly love-maraton?
Det är nåt som kissi gör.
Rub it in.

glöm inte att jag ska köpa med mig köttkorv till farmor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!