Alle Man på Däck

HOJ!


Idag råder
det snökaos utanför fönstret.
Omelettkaos i pannan.
Jag förstår inte varför just dom här äggen ska trilskas så förbannat.
Jag hade ju hittat rätta knycken.
Melker och jag.
Men nu har äggstinget försvunnit ner i sverkers soptunna.
Det är mer skal i pannan än dess innehåll.
Jag hoppas att det innehåller några bra proteiner i det också.

Under natten kom snökaoset intågande.
Kaos och kaos. Här uppe ser vi väl det som en liten mer blåsig dag.
Medan i sthlm och Uppsala blir det kaos.
Ludde fryser så om genitalierna att han kissade på kattlådan första gången sen han var liten pjuk-kitty.

Igår natt hade jag Karatekid maraton, och såg därför alla filmer i rad.
Dom har någonting visst. Trots att det är lite beige handling numer..
Wax on, Wax off!

Förresten, Meteoren som kraschade i Holland.
Det  var den jag och Kissi såg förra helgen, då passerade den birsta.
Ganska sjukt.
Vi trodde först att det var ett stjärnfall.
Fan, då kommer ju inte önskningen att slå in.
Ledsen bröder det blir inga julklappar till er.

TjoHej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!