Ett glas mjölken

dikt.





Harkel, skavsår i svalget, är groggskadad.
dödhudcell, svett och obadad.


Natt med dator, the dirt likamed febrilt jobbsök
Lacksläpp, magexplosion, jag älskar kök

Matigt med farmors deluxekost, måndag? jag är helt lost!
hey mister gulblå, har du till mig någon trevlig post?!

Nattjobb,slitage, kosing!
bli lika rik som linda rosing.

Åka till asiens vidder, äta lis och få massage
snart kanske blir verklighet, trots svår passage.

En djävla massa disk, skadedjursrisk!
kanske ut och träna, simma som en fisk?

nu ska jag leka med bil, föda den röda, bränna soppa mil efter mil.



Kommentarer
Postat av: sandra

jaaa lugn røvhål.



jag har ju haft fullt upp i helgen. ska ta och skriva lite nær jag kommer hem hade jag tænkt.

jag har inte skype men jag kan kanske ladda hem. annars kan jag ju bara ringa dig också.



hørs inom snar framtid

2008-11-03 @ 15:57:01
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: sandra

du ær ju bra fyndig du lurifaxgummilumman dær. nyper i kinden



jag har uppdaterat lite so you know...



det ær dax før oss att ta oss i kragen, sætta en deadline tycker du?



hejsvejs

2008-11-04 @ 10:46:41
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: L.V

Otroligt!

2008-11-04 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!