Lonely Day

Pickabooo!¨
Godmorgon skulle man väl kunna säga.
Gäsp! 16snåret idag igen.
Jag behöver hyra in någon som kan, med ovänliga metoder, få mig att vända på dygn och dåliga vanor!
Hua.
Pepparkaksoset har legat som en tät dimma här i lägenheten.
Jag fick med utträkningar ur minnet försöka att ta mig till köket.
En Frukost-lunch-Middag-måltid, fick mig på fötter ett tag.

Därefter har jag suttit som ett kryss och skissat på framtida kroppsbesmyckningar.
Jag är klyven.
Med alla mina idéer på ritningar och motiv lär jag bli beklädd i tatueringar.
Jag har inte riktigt bestämt mig.

Rödrosig istället för likblek, har jag kommit hem från en friskispromenad.
Varför gör jag det inte mer ofta?

Dagens överraskning
Det är någonting jag ska hämta ut från posten.
Hoppas det är nåt dyrt och användbart, eller så är det något som kommer nöta på plånbokslädret igen.
 Inte alls välkommet!!
Vi får se imorgon. Dessutom ska jag försöka att komma upp vid niotiden, något som gör mig högst oroad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!