Morgontott


Ah.
Ibland funderar jag om jag är en komplett idiot, åtminstone med särdrag från nåt liknande.
Jag pluggar bokstavligen in alla pass som går på hälsohuset, för att få min dyrbara tid att gå.
Förspillas så fort som möjligt.
Därför bestämde jag igår, runt 22 snåret att jag , idag skulle åka och spinna på
before-work-passet som trampade igång 06.30

Jag gick inte och la mig efter min mentala inställning, vilket senare blev 4 timmars sömn, och sedan upp
som en skollad råtta vid 6 tiden. Oklar över vart jag var, vad jag hette, och varför jag var vaken.
Det blev en pinande rusch mot passet, som redan var igång.
Sömndrucken och hungrig körde jag igenom ett helvetespass på 45 minuter.
Jag kände att jag ville kräkas alternativt svimma från cykeln flertalet gånger, men en mormor till höger om mig
såg förvånansvärt hurtig ut och jag var verkligen tvungen att ta mig igenom detta dödens pass för att inte
jämföras med en gråhårig klimakterietant i speedos.

Vinglandes ut från lokalen, med tendenser av att jag fortfarande hade sadeln mellan benen tog jag golfen hem.
Jag känner mig stark, stolt,  och otroligt hungrig.
Så nu är det dags att göra ett ryck.
Dammsugningen måste bli av, samma sak med diskning, soptömning och ikea vistelse.
Dags att skrida till verket.



Kommentarer
Postat av: s

tja. pratade med ida förut och hann prata lite om resrutt. hon sa att kambodja, laos och vietnam är mycket läckrare än thailand. sen hann jag inte prata så m

2008-11-14 @ 16:32:51
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: s

ycket mer. (:P cp bärbara)



men lite info iaf

2008-11-14 @ 16:33:50
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!