pain!

Hoj!



Sitter som en krympling och äter nåt "naturgodis" jag köpte för en tia hos mami.
Smakar kanel och choklad med mandel i mitten. Ser ut som älgskit men smakar himmelskt.
Krymplingskänningarna kommer av gårdagens pump-pass, i mitt försök att komma i form.
Förutom mina liggstunder i fosterställning kom jag iväg till birsta för att inhandla present till lilla paps,
som blir 52 år på söndag!

Han tror säkert att han kommer få någon liten frän radiobil för att fylla dom där luckorna med grin som ung.
Men istället köpte jag gardiner, efter råd av faster.
Sen köpte jag en rislapma, enbart för att se om det blir bättre i vardagsrummet.
För tillfället hänger det en svart kandilaberliknande grej med dammlager och glödlampor som inte är av denna värld.
Helt enkelt så ful så nackhåren reser sig.

Allting börjar rulla framåt, resplanerna har fått nya vingar och edbergski har varit mäkta effektiv.
vad skulle ja gjort utan henne?
Jag själv har ringt och härsat om reseförsäkringar, samt sprutor osv.
det verkar vara en invecklad historia att bara fixa det  :s
men så är det ju timrå vårdcentral vi pratar om.
kukskallar.

Alla thailandråd omkring resa, boende, kostnader, mat, äventyr osv är att rekommenderas.
Ni snackar med en person som går vilse i sin egen trädgård!


Nu ska jag försöka få älgkroppen i säng tidigt. Något som jag ofta misslyckas med.
Men jag har dragit hem några gorullar!
Toystory!!!!!!
jag kommer alltid att vara ett litet barn.

nu stryker jag vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!