Räkchips och Nattjobb

Ohh denna blogginaktivitet...
det är enbart för att jag gör som så många andra.
Försöker överleva dagen och tjäna ihop några slantar som senare ramlar in på mitt ökenkonto.

För att göra livet lite mindre surt, kom micke förbi.
Vi handlade mat. PÅ Vanga i timråcentrum.

 
mätt är helt rätt                            räkchips

Efter en tids velande valde vi ut någon icke uttalbar maträtt.
Massamass?!
Jag såg att dom uppdaterat menyn med räkchips och blev sjukt nyfiken.
Måste testas var tanken som knackade på i mitt idéhus samtidigt som saliven rann nerför min haka.
Tydligen gjorde jag ett gott intryck på Micke som också valde att beställa räkapåchips.

Maten, som för övrigt var kyckling i någon kryddig sås med löv samt ris, var förrädiskt god.
Sedan fingrade vi fram chipsen som sakta gjorde entre i mitt gap.
Dom påminde lite om oblater, fast med tjockare tuggmotstånd och mer smak av krydd än papper.
Vi märkte snabbt hur den hade en tendens att fastna på läpp och tunga,
och nästan gav ifrån sig en svidaden effekt.
Skitkul helt enkelt.

   


Micke började såklart trixa och använda sig av kökets inventarier..
bland annat en..
  
...gaffel                 

Trollkonsterna började urarta när colaburkar balanserades...

Vi blev jättemätta.
Sedan for jag och lirade innebandy med grabbsen från P2, innan nattjobb vid 22.
Eftersom flåset infann sig efter första vändningen på planen gick brunkertekniken in.
Man använder sig alltså av motspelare som stoppklossar.
Vevar lite med spaken och hoppas att man inte skadar dom på tok för mycket.
Klaesson fick sig en liten känga över smalbenet, och som tröst fick han ta hand om
mina svettiga skor som jag glömde.
Undra om han har dom i karantän?
Eller om familjen gått under av odören?

Jobbade min sista natt på HL, vad jag vet om.
Som tidsfördriv levde jag med The dirt som höll mig i schakt från total
undergång. Åt smörgåstårta och jävlades med F15 som var grinig.
Nu är jag för övrigt helt mör i min otränade booty och kommer knappast göra många
mer knop än att trycka på play.

goodafternoon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!