Segertåget

Ohyeah!

Morgonluft i lungan, elektriskt hår och en ostfralla i kaggen.
Jag lyckades med viss motsträvan att komma ur min dygnssvacka.
Idag vaknade jag vid 8 snåret, klev upp och luffsade omkring tills jag nådde duschen.
Vid halv 10 mötte jag old coach  vid NCC hallen för att återlämna min gamla selångersklenod.
Matchstället, som jag för att återfå måste kämpa för.
vemodigt, men thats life.

Den där reken som kom inflygande häromdagen, den som jag var så fundersam över att den ens existerade,
Men ingen hemlig beundrare som skickat nåt flådigt.
Däremot detta!!!  :



Grattis.
TACK DU!

Imorgon kommer jag packa ihop mig för att åka till fjällmassiven.
Jag och 5 dårar till ska bryta ben i backarna och rehablitera med bastu och buzz.
Åre here I come.



Kommentarer
Postat av: sandra

vad har du surrat till dig nu då? jag ær villig att gøra affærer. du betalar det du ær skyldig mig med detta kort och vi ær kvitt ;) (minus en summa kanske)



åre fan va gott. men SPAR PÅ PENGARNA. några tips:



Snålåk i backen

Satsa på dunken

Smit in bakom vakten på krogen, om inte det går, ta fønstervægen.

Flørta med dom som ær fullast i baren.

*GÅ hem.. eller lura nån sugen rackare på fylleligg



och før att garanterat lyckas med detta; læmna plånboken hemma.



tips från coachen!

2008-11-27 @ 13:12:35
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: sandra

oj va rørigt det blev. jaja

2008-11-27 @ 13:13:33
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: sandra

så sant så sant ;)



hær rullar det på som vanligt vetu.. på lørdag ska vi åka med bussen till oslo och efteråt vet du med all sækerhet vad som væntas ;) jag saknar dig hær, børjar bli trøtt på att dansa med taktløsa och stelopererade...



2008-11-28 @ 08:55:58
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!