Varning för snöras

Ludde the snowman...

I ett djärvt försök att rasta kissen i vårt snöunderland, gick det bokstavligt talat åt pipsvängerss!
Ludde har under en tid gått och jamat hejdlöst i väl valda hörn i lägenheten, hoppat, sprattlat ,gjort kalvdanser.
Jag tänkte att han därför var i behov av en liten snödusch.
Eftersom han inte väljer att pölsa ut själv, fick jag vara stödperson.
Så fort jag tagit steget ut genom dörren och kalluften nuddade vid hans nos, började han slingra sig som en iller.
Krafsa, klösa, sprattla och sprang genast runt till balkongen.
Jag genomförde denna procedur 3 gånger.
Nu har jag bett fader åka och köpa avmaskningsmedel.
Jag är rädd att maskarna tagit sig in i förståndscentrat i hans pälsskalle.

Undra hur han möter snöväldet hos farmor. upp till -28 grader i helgen.
På med vintermössan Ludde!

gammkissen hade då inga snöproblem
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!