All helgonas ljuva konsumtion

heii monsterdiggerz!

Idag var jag tillbaka
,efter en tid, till mina gynnare på HL ,p2.
12 timmar tillsammans. Färgproblem och en skara utomjordingar som kom för att fota maskiner.
Bra dag för comeback.

Försökte gömma mig bakom mina kartongmurar jag snott ihop för att inte upptäckas av linser och utländska fraser.
Dock så är det bra med sådana inbjudningstillställningar eftersom HL inte är rädd att punga
upp en förmögenhet på gosaker.
Som såklart inte äts upp av visitörerna och därför tillfaller oss arbetare.
Dagen gick oförskämt lätt att jobba, trots mina svåra sömnproblem.
Kommer jag sova över? hur räknar man av maskinerna? kommer dom känna igen sommarkatten?
Jag tror jag fick godkänt på alla!
Jobbar även med P5 på ons och tors natt. Oyeah! (långvåg, jobbar du?)

Nu återstår frågan, farmor över helgen? eller gå på någon random utklädnadsfest jag inte har råd med?
Man skulle kunna tror att det är enkelt men ikke.
Jag har fortfarande typ tisdag i skallen. Jag är oförberedd för såna här upptåg.

Fan det var nått viktigt jag skulle skriva här..men nu har jag glömt bort det!!





Kommentarer
Postat av: Bluffochbågvåg

Ang. fundamentation pga diverse aktiviteter på/i/under plastfabriken; Det hade jag då inte planerat iallafall. :D

2008-11-01 @ 07:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!