Döskalle

Mitt huvud kan jämföras med när man lägger in en cocosboll i micron. Tillsut exploderar den.
exakt så, den känslan har följt mig hela dagen.

Bland allt det blöta har jag försökt tänkt ut den listigaste vägen till sucée.
Golfen har fått körförbud, enligt far.
Om jag nu inte vill sitta med toppluva och inlindad i renhudar hela vägen.
Termostaten har dött av och gör min rallymanhattan till ett isberg på fyra hjul.
Jag valde därför att åka tåg.
3 byten ska jag klara av.
Sundsvall- Kongsvinger. Restid 10,5 timmar ca.
Och jag som köpte en ljudbok idag.
Cd freestylen får åter dammas av.

Nej nu ska ja kurera hjärnan, hämta lite plickplock
...och dessutom försöka hinna med film hos kissilicius.

FROSTMOBILE!




Kommentarer
Postat av: Zandra

Det var en kille som hette jonas och en som hette billy :D dom var simons kompisar och dom kommer från bergsjö :P

2008-10-02 @ 22:15:13
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha, nemasproblemas :P Var det bara det du ville veta? eller ska jag kolla ngt mera? :D

2008-10-02 @ 23:15:49
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!