En levnadslista.

En kväll i onödighetens tecken. Men ack så behövlig.
Jag och edberg hade lägenheten för oss själva.
I väntan till matchstart satt E och stickade, jag satt som en
tandlös liten 6 åring och försökte koncentrera mig på livet.
Det gick sådär.

När matchen börjat satt vi och svor över det låga ljudet på datorn.
Underligt nog slutade vi ute på balkongen, för känslans skull.
Jag gick tillockmed och köpte cigg i periodpausen.
Rastlös.
När vi börjat domna i röven flyttade vi in datorn och fortsatte lyssna i
min sovsäck.

Som jag döpt detta inlägg till fick edberg uppgiften att göra en lista.
En lista över hur min kommande torsdag ska se ut.
Jag är uttråkad, lite lätt galen också som låtit henne få hantera mig som en
marionettdocka.
Har jag tur får jag en lista över sexuella punkter som måste genomföras.
Krydd, som J hade sagt.
Får nöja mig med en nedkluddad fusklapp i näven.

Nej det där var att spä på.
Nu sitter vi nyäten och edberg har 3e gradens brännskador i näven
efter en incident med spisen när hon skulle plocka ut hennes varma mackor.
Sånt är ju bara för kul.

Konstaterande, Jag har inga kindben, inte heller någon haka eller panna.
Jag har däremot kraftiga ögonglober.
jag ska se om jag hittar min jämlike...vänta.


Visst är det bra. Lägg märke till de gigantiska
ögongloberna. Den stirriga blicken.
 ME ME ME:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!