Flottiga fingrar



exakt!


Jag sitter här med mina korvfingrar och äter en hög av makaroner.
Mjölkstuvade.
Precis som jag förutspått att jag skulle.
Chorizokorven är inte dålig den heller.

Något som också är förbannat gott, eller snarare genialiskt bra, är att jag
brainstormade lite och på något vänster fixade mitt trådlösa nätverk!
Det är därför jag kan ta en tugga av min oemotståndliga brunch
samtidigt som jag sitter här i mitt långtradarkök och surfar.
Nu ska jag bre en macka!

på återseende!
HO-HO



Kommentarer
Postat av: sandra

jasså det blev stuvat.



vi får se hur mycket packning vi har. det ær en del saker som vi inte behøver som vi ska ta med oss hem så vi blir av med dom. får vi plats och nån tid øver så kan det hænda att urgen kommer med.



haha ja jag træffade kari igår på sentret och hon berættade det. jag børjade asflabba och hon fattade ingenting. men som jag fattade det så var det bara under en vecka `forigløpende´.



hørt nått om vad som hænder i helgen då?

2008-10-30 @ 13:35:51
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!