Frost

Godmorgon i ottan!

Väcktes nyligen ur min undersköna koma av edbergs härliga stämma.
Bokningsdags av biljetter.

Imorgon åker ekipaget till stavanger för att lira under helgens gång.
Jag och hockeyfrugan har därför åter följt planen att åka från detta lillebrorland
hem till mer bekanta miljöer.
Är fortfarande butter över missade arbetsmöjligheter.
Men sånt är livet.
Livet hade också varit mycket mycket enklare med bil.
Så har ni något litet rullande karossdon är jag mer än intresserad.
Om inte annat får lilla fader komma ner med "manhattan"

Men titta?!, nu sitter det en pippi på balkongen igen.
Igår när jag satt i min egna lilla värld och svulllade, hörde jag ett distinkt knack på dörren.
Kikade upp men såg inget.
Fortsatte tugga, men knacket upphörde inte.
Då ser jag en liten rackare sitter och tokpickar på själva balkongdörren.
Kastar åt den en brödbit efter noggrann genomtänksamhet.
`He sa ba Shwosch´ så var den borta.
Verkar som att jag har en hemlig beundrare trots allt,
En som gillar mat också.
Vi kommer att funka bra ihop.

Tillbaka till verkligheten.
Risochruskväder, kalltochfrostigt. En riktigt obehaglig dag.
Men för det ska jag ta en löprunda.




Tjusig, välklädd,icke rökare, finkammad, inte rädd för att ta föhållande på nya höjder,
hjälpsam i boet, lätt-sam, öd-mjuk, inte så stor i truten, klär bra i gult..
Vilken karl!
Colin Farrell, släng dig i väggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!