Godmorgon Sverige!

TJO!

Jag tror jag återfått min vardagliga balans, men det finns inga garantier.
Efter en hel dags rehab gjorde jag åter ett besök i dimman.
Att vika in kepan vid ett sånt tillfälle vore skamligt.
Hade fortfarande 2 st DyrLapin kvar som jag därför var tvungen att sänka.

Fortsatt, förfest hos bröderna och efter ännu en KILvinst var andan på topp hos deltagarna.
Niklas var lekledare och vi delades in i 4 lag.
Lag Brun, Lag Strömbergbröderna, Lag chang och Lag Glenn.
Det var en uppsjö av frågor och såklart övervägande hockey och sportfrågor.
Jag var glad över att jag kunde namnet på krabban i Ariel.
Tröstande nog kom vi tvåa.
Fylleeskaladerna fortsatte till Telegrafen. Packat med folk, och övervägande pizzaturkar och blekfeta norrmän.
Men jag överlevde.
En onödig efterfest från min sida, när jag redan var sliten.
Behöver jag säga att jag var ungefär i samma behov av rehab som dagen innan.
FYoch fä!

Under söndagen när magens revolt lagt sig spexade vi till med lite Kinamat.
Biff a la Scheszuan. Pizza släng dig i väggen!
Matvåldtäkt.
Kvällen slutade med film och en behövlig sömn.

Nu ska vi se om mina planer går i lås!



Kommentarer
Postat av: sandra

ett tips ær att inte væxla in pengarna bara! Kursen ær vidrigt dålig nu. men ta ut dom kan man ju alltid gøra. blir fina tusenlappar till resan det;)

2008-10-27 @ 14:37:11
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: marre

Jag tog bara ut dem, så kikar ja när det är mer stabilt med kursen när jag är hemma..

=) yess indeed;)

2008-10-27 @ 15:19:38
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: sandra

jasså så du kom hem levande din ræka!



gick det bra med datorn och resten av bohaget? førresten hur var detg att sova i liggvagnen? ær næmligen lite nervøs før hur det ska gå med det imorgon på vår hemresa..

2008-10-29 @ 09:12:07
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!