Highfive

Lite mer berest, lite mer bakfull.
Helg 2, betyder att jag varit norsk medborgare i en hel vecka.
Soffnötandet har gjort mig kantig, och numer försöker basse hitta på
skamförsök att få mig ifrån kåken. Desperation.

Förövrigt så har vi haft Amanda på besök. Hon blev förpassad till golvpostition här i
lägenheten, eftersom jag med klor försvarade min hårt ansatta soffa.
Jag tror hon överlevde.
Vi intog helgen med snigelfart, visade yman runt i vårt tillhåll. Ungefär en tripp som tar 5 minuter.
Lampan överlevde tillockmed.

Lördagen innebar bortamatch,och vi bestämde oss  tidigt att vi skulle henka på
eftersom ingen av oss varit till Oslo.
Matchen mot Gruner var hyffsat långkukig, men KIL fick en vinst.
Vi var mest lyckliga över att det enbart var en timme hem

Öl och vin flödade i bussen, och jag ångrade att vinet blev
hemma när strupen började torrläggas.
Fortsatt festandet hos bröderna, som jag vill säga karlsson till men heter Strömberg.
Vi försvarade vår titel i Upp Till Bevis och tog en solklar seger.
Detta gräddade inför en het afton. Sagt och gjort.
Telefragen fick bli kvällens mål. Vildsint dans och jägershotar, en fläskig vurp
och senare bakad potatis på kiosken runt kröken.
Efterfest med whiskey och sedan inhyrd i en säng.
jag är mer än nöjd.,
Detta kalas avrundades dagen efter med längtan till klockan 1.
En viktig tid på söndagar eftersom pizzerian slår upp portarna.

Två bitar deg och en 100 fattigare mådde man förfärligt och insåg att dagen
enbart skulle handla om bekväma liggytor och vätska.Trots detta såg vi KIL lira en halvlek.
LÄmnade av Amanda på eftermiddagen, på väg tillbaka till karlstad .
 Jason Bourne på 3 an. SÖMN.
Nu hoppas jag på arbete illa kvickt. Edberg är nämligen okapabel att underhålla mig längre.


    

1.Yman har hittat oss   
2.snuskig peacebild och jag har befriat mig från mina turkflätor  
3. Edbergskan ska gå på hockeyhockey

      

4.Pilatesboll som bevis på svettaktivitet i hyddan.
5.Kvinnorna på promenad i Ohslo
6.Parkstopp innan match

     

7.KIL vs Gruner
8. Yman samt cabanossi på förfest
9. Johan försöker skrämmas?

     

10. Grabbarna trodde de vann, men vi drog längsta stråt!
11. Hej Hej!
12. Snyggcathrine

HADE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!