Kingwing

GODKVÄLL!

Har nyss spadat i mig gröt i protest till att äta kroppskakor, som farsan envisades med att mata mig med.
Jag gjorde våldsamt motstånd och barrikaderade dörren in till mitt flickrum.
Nu har jag andas ut.

Har tittat på tåg/buss biljetter til Norge..fiskat lite på tradera och blocket.
Men helst ser jag att golfie är redo att eskortera mig, så slipper jag problemet med kollektivtrafiken.
Jag är en sann miljöbov.
Så bered dig för ett besök i helgen Edbergs/Hawkan


sandandstone.blogg.se



Kommentarer
Postat av: sandra

kari næmnde igår att du skickat cv:t till henne och hon uttryckte sig positivt... med nått typiskt norskt uttryck. just so you know! :)



å du, hør av dig nær du vet nått mer.



klem

2008-10-02 @ 07:53:51
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!