Repris


Hejhopp!

Efter en dag inne i lyan i tron om att jag inte hade någon nyckel och därför inte var i bruk att kunna rasta min kropp, tog jag på kvällningen en långpromenad för att skänka "familjen" lite tid efter en dag på jobbet.

Var en sväng upp mot kyrkan och fästningen, som skulle vara någon sorts sevärdighet.
Dessvärre var det inte så lockande som man kunde tro.
Fick iaf ordentligt motstånd då jag gick i kraftig uppförsbacke hela vägen.
En timme senare hade man intagit lite syrerik luft i lungorna och kunde med lite bättre mod
 åter bosätta sig bland kuddarna och täcket på schäslongen.

Appropå schäslong, vad är skillnaden mellan en Divan och schäslong?
Vi har länge diskuterat detta.
Någon som har ett faktarikt svar så jag förhoppningsvis inte behöver svälja min stolthet?

Just nu, tisdag förmiddag har jag blivit uppäten av alla jävla repriser. Här norge är det verkligen reprisernas television.
Jag har nu sett Cher och Tina T på Oprah en tredje gång.  
Nu ska jag försöka rycka upp mig och ta mig ut, businesstrip!

  
       


    


..och om det skulle vara någon som träffar på morsan, Jag kan inte ringa!




Kommentarer
Postat av: Långvåg

En schäslong är fristående, en divan är en soffa där ena sidan sticker ut framåt så man kan lägga ut kalvbenen.. Hajjaru? ;P

2008-10-14 @ 16:25:12
Postat av: Alina

snygg blogg!! :)

2008-10-14 @ 16:29:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!