Skumberg

Från alla dom ickehånade och hånande namnen som jag blivit kallad för, har jag nu antagit ännu ett.
Vet inte ens om jag förtjänar detta.
Jag är för okultiverad för att ens veta dess egentliga mening. Norrländsk som man är.

Jag och johan gjorde det alla arbetslösa gör på dagarna, går och fikar och tittar på folk.
Senare så var jag och gjorde en visit hos kari, som planerat, men det var där min tur tog slut.
Helgens jobb blev utaktionerad till en norrbagge, så det blir flaskan och visit i Karlstad trots allt.

Nu väntar jag hem mina boendekamrater..

Därefter KIL-Furuset



skumberg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!