Sparris och Bollar

gokväll!

Jag har..
Ätit krämbullar till frukost..
Fixat vinterjux till min utbrända manhattan
Bekräftat min hemkomst till diverse umgängen på orten
Lärt mig äta broccoli.
Laddat hem massvis med filmer..
Bytt bankomatkort

Den största bedriften är nog den lilla grönsaken som ser ut som ett träd.
Grön, fluffig och med en smak jag inte kan beskriva riktigt.
Förut räckte det med äcklig.
Nu har jag gjort farfar lycklig!

Dags för  mitt 6 kilos omfång  att mysa ner i täcket.
Sovsäcken ligger och skäms i sin påse..stygg sovsäck!


Me and broccoli making friends




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!