V75

Jag sitter hemma i lägenheten ,på en lördag, och ser på V75.
Egentligen borde jag vara i oslo med edberg och heja på kongsvinger.
Men..
Gårdagens kärringdrickande utartade.
Först hemma med öl och idolkik, till hårkatastrofer hos MIa och tove, fisherman och en "utgång"
Telegrafen med gästartist och byfånar.
Jag, edberg, kalle, eng och Tove,..
Allt gick bra tills..
 Eng generöst kom med shootar av nåt jag hoppas jag aldrig kommer ihåg.
Jag har mest troligt spytt ner varenda vrå av kongsvingers bykärna!
och dagens status har varit fortsatt återvinning!
Här är jag KRÄKAN!
Har lyckats fått i mig oboy och en billys.
Det är fortsatt lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!