As

           



Prrr PRrr papakeehnooo papakeeehnoo!


Imorse när jag kom hem var det som när jesus öppnade havet och allt bara blev mycket lättare.
Jag är ingen höjdare på att gå på flytande former.
Jag hade lyckats tagit mig igenom mina extra nattpass. igen.

En outhärdlig natt som ville knäcka mig flertalet gånger.
Jag försökte med allt. Kaffe i ohälsoammma intag, tuggummi för ett frenetiskt tungrullande, snus i mängder som skulle ha fått ett kirurgattentat att verka gulligt, bananer för lite snabba kickar, annan mat osv.
Jag och anders var och köpte tidningar så vi hade lästid fram till nästa vecka.
Men nätt och jämt diskussioner kring förruttnande fötter och amputerade lemmar fick mig att reagera på någon front.
När klockan slagit 5 kämpade jag för allt jag var värd. Som att bestiga K2 utan syrgastub och klättra 5 m för att sedan halka ner 3. Jag satt som en ostkrok och svalde tjära och nikotin.

Åter igen, när jag anlände till hemmet efter en knappast laglig färd hem på motorvägen så gjorde jag det jag gör bäst.
Mina gigantiska mackor. Illa kvickt var dom borta bland magsäcksinnehåll och den snabba kärleken stod på ruta ett.
SÖMN.

Vid 12 snåret när ja ligger som bäst o vrider mig i våta drömmar, bankar och ringer det på dörrjäveln.
Jag fötränger det först, men oftast blir det outhärdligt och man kliver mest upp och gör sorti mot porten  ör att dra upp dörrn på snoken och riva upp en osanitär spottloska i ansiktet på personen i fråga.
Vid det här laget var ja naken, och det hade varit lite haschLasse-kollektivt om ja kommit dammandes i nakenlästen när ja spottar o fräser. Därför slängde ja på mig fiberpälsen.
 Jag Sticker ut skallen för att blotta min sargade nuna.
En liten tant med lätt överrvikt, iklädd endast t-shirt står som en muntergök i regnet med skallen indoppad hos grannen.
Vilken miss. Såklart ser hon mig och jag gör ett bakåthopp för att dölja mitt felsteg.
Tassar upp och barrikaderar mig på rummet. 2 minuter senare står hon och lappar på dörren igen.
jag säger som Per Wahlbeck
- Sånt gör mig jevligt förbannad!

Duschdags!



Kommentarer
Postat av: Mike

Inga kakor inatt? Jag skulle ha ringt...

2008-09-03 @ 18:15:22
URL: http://www.nightlife.se/pettsony

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!