JA PRECIS

..Envisheten på två ben och lite lagomt besvärad frisyr. Det är nog fan jag.
problemet i min sk familj är att allting sitter så långt inne. Hela näven i rektalområdet, ständigt.
Jag får helt enkelt ett vansinnesutbrott och gör saker i ganska ,ibland, ologisk ordning.
Den omtalade resan.
Nu har jag skjutit på den nog.
paps sitter i skogarna och letar hälge, jag åkte hem och började äta på nävarna för att inget händer.
HAH.

Det kan dom fetglömma.
Nu är den bokad, det finns ingen återvändo.
Eller kanske en liten en..
 Det är mitt päron som ska betala.Och som jag sa sitter han på en stubbe mitt ute i ingenstans och pekar med geväret.
" Du måste betala inom 2 timmar"
2 timmar???!!! och sen är mitt fantastiska vervsammanbrott ett minne blott.
Sluta rimma, det här är allvarligt.
Det gäller att karln spottar fram kortnummret snabbt så inihelvete.
Annars är hamam, badkarsvarmt vatten och magsjukemat historia.
NOOOOOO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!