salvador dalí

Under natten som varit har jag haft besök av små jävla yodas som legat och gjort andningsvägarna besvärliga. Boxat mig på halsmandlarna och retat min tunga och munhåla!
Det infaller sig så fruktansvärt bra när man ska ut ikväll och försöka ge ifrån sig ett så bra minne som möjligt till mina kommande resevänner. Jag blir deprimerad.
Det är väl någonstans där Dalí kommer in.
Jag behövde lite surrealism i min vardag och där stod den.
Assumpta corpuscularia lapislazulina
Inte min favorit, men den skulle absolut få fylla min hittills tomma vägg ovanför sängen.
Sen köpte ja mig en klocka, trasmatta, gardiner och krukväxter.
Saker som gjorde mig lyckliga för stunden, och som senare kommer plåga mig när dom där hundralapparna kunde ha gett mig föda en pover dag!

                                                                                   

Fortfarande ligger jag i sängen. Jag var upp och kockade ihop en kycklinghistoria.
Nu är jag mätt och redo att möta dagen.
 Med hälsan på botten nivå och en inköpslista på sprit gud sent kommer att glömma!
Dags att pull the strings. Alvedon och ansiktsmask --->Mojito och magplask.
Hej o hå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!