Tjofadderittan lambo!

HEY! Mitt nervsammabrott igår har lugnat sig. Det är med besviken min jag berättar hur Nelly totalt lurat mig. Låg som på vakt varje dag och natt. Led stundvis av insomnia. Trånandes vakade jag den gula kärran och att Mr postman eventuellt hade paket till mig. Men istället får jag ett alarmerande besked. Ett mejl! där dom skriver att "den kommit bort i varuhanteringen" alternativt att det blivit någon fel och att den varan inte finns hos varken leverantör eller på lager" Då brann det. Rejällt. Nerverna har försökt att helat sig, och numer har energin gått åt till det sista i packväg. Jag har packat om ett dussintals gånger och värderat innehållet och plaggens för- samt nackdelar.Är man sjuk på riktigt?! Men det slutade med det jag trivs bäst i, enligt min väns teori. Ett sunt tankesätt. Flipflopp och linne. KACHING! Appropå cashing, var vi på forex och fixade lite turkist guld. Hoppas dom inte packat ihop plagiatstånden där nere, för då missar dom en hungrig svensk. Här ska inhandlas. Äntligen är jag påväg. En brownie på det här :}( framkom under gårdagen som tröstmat efter bikinibortfallet) SOLSOL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!