Tonfisktallrik

Afton!
Kvällsrapport från tattarnäs.
Som jag redan visste blev ungefär 1 av alla punkterna ifyllda.Så mitt mastercard är på ingående.
Jättebra marielle!

KÄFT! Vattenledningarna i det här jävla korthuset har skorrat och levt fan hela dagen!
Höll på flippa makaronerna i golvet när det dånade som värst.

Nu ska ja avsluta min kära måndag med att äta en påse karra och se på en efterlängtad film.Into the wild.
Förstås har slutet redan avslöjats när Lin stog och gapade om den under en bilfärd i tron att jag låg o sov!?!
Kackigt. Tur att jag är duktig på att ignorera saker och har därför raderat det ur minnet.
Står nu som nollställd inför mitt knapptryck på play.

Tack för samtalet edberg!Live från Kongsvinger.






Kommentarer
Postat av: Andre lindholm

Ja kanske är "Into The wild" den bästa film som gjorts :-) även boken är vansinnigt bra, om inte bättre, då man får en liten bättre insikt i Chris eller "alex" liv och hur han var som person :-) Även om filmen avslöjar mycket så finns det väl inget som går upp emot en bra bok :-)

2008-09-18 @ 12:36:30
URL: http://akaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!