yearbook

Snor och åter snor.
Gårdagens spritattack verkar ha varit ett dumt drag.
Ligger med storsockorna på idag igen.
Har zappat bland utbudets alla kanaler och därför följt 3 filmer
samtidigt. Det slutade med att kapten sparrow, var med i en svensk film
och yrkade som rabbi?!
Ja, det tar tid att bli så pass skev för att kunna framställa en sådan analys.
Jag lämnade teven.

Tanken var att jag skulle ta reda på öppettiderna till Hälsohuset .
Som Hans min fritidsfröken en gång sa.
"Marielle har lite svårt att avsluta saker hon har påbörjat."..
...så givetvis hamnade jag på en annan sida.

´58 Mary-elle                                                             ´94 Maryon
       

´78 Muriel
    

En macka på det här så!




Kommentarer
Postat av: Lars

Haha! De är ju klockrent, vart få du allt ifrån egentligen?

2008-09-07 @ 17:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!