chop chop!

Åh vad det är skönt att vara naken....lala

Nyss hemkommen från en ikeastrapats. Nu känns allt så snuskigt dyrt.
Tur att öb finns.
Jag fick ett plöstligt begär när jag såg en gammal kramellpåse som låg och tittade på mig på en hylla..

titt vettu




en gåva från min far. Jag är så glad.

Kusligt att man inte längre behöver dricka h2o på flaska.
Jag inspekterade kylskåpet efter en vattenflaska när jag kom på att det
är fullt acceptabelt att ta från kranen.
Wunderful!

Så nu ska jag dricka från tappen, tugga tom&jerry och se på yesman.

Kom förbi om det låter lockande, jag har något sorts närhetsbehov.
Edberg vart är du?

kisss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!