Dödsruna

Jaha, nu var man här igen.
Jag började morgonen som ett kletigt litet foster, därefter försökte evolutionen
sakta ta sin början. Jag började krypa, lärde mig att äta fast föda, senare också gå
lite, sedan kom jag till lära- mig -göra -upp-eld stadiet. Nu vill jag påstå att jag ligger nånstans
vid rullator och smärre döende på den skalan.

Igår, ja vilken dag.
Under morgonen skummade jag iväg med skoter bara för att ha fått den turen gjort..
i princip. Mer var det inte. Jag är ytterst besviken.
Vädret var perfekt och jag fångade flugor på farmors husvägg.
Dagen innan hade toppats av påskmiddag med en fluffig präst
samt sötost och ägghalvor. Underbart.
Också den dagen slutade med la chasse.

Jag skulle nu vilja påstå att jag verkligen är det svarta fåret i familjen
eftersom jag plågade alla i min omgivning tills dess att jag hade
ett fordon i min makt. Ja allt för att komma hem ,bli drunken och vakna som ett uppkast?
Sagt och gjort. MIn genanta övertalningsplan gick i lås sisodär vid 21 tiden.
Från skogen och hem på 2h, därefter lämnades jag billös och med en alternativ blick
att jag bör vara ute från kåken tills dess att päran återvänder. YES.

Tack lelle för raggarbilsskjutsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!