En dos amnesi

Hey dagbok.

Veckan har tagit fart och jag har därmed lagt band på mig själv och infinner mig i trans till nästa helg, gärna..

Fredagsmyset med Anna och ett bullfat ,som slår vem som helst på fingrarn, fick avrunda fredagen.Men nej vänta.
En ny singstarskiva tillsammans med vitvinarn som kom med ,påkant, och genast hade aftonen gått från galet nyttigt till barnsligt berusat. Men så bra så bra.
Vilka pipor, och vilka toleranta grannar vi har.

Lördagens förmiddag, hade vi dammat av gamla brillor och motionerat bort en timme av dagen.
För att sedan belönas med tacos tillredd på det blodigaste älgfärs jag kunde få tag på.
Dessförinnan hade jag grattat familjen för deras sista- minuten -husköp, det kunde bara inte bli bättre
i den meningen.
Som vanligt förfriskade vi oss på Annas charmanta balkong och Rawson spolades ner, glas efter glas.
Mintun tittade in och sedan fick vi eskort mot staden.
Vi anländer till 41an hos johanna och sällskap, och nånstans där tappar jag tråden.

Jag vet att jag kom hem på morgonen via svarttaxi, och sprang till sjöström för att se om lägenheten fortfarande
fanns kvar. Vi hade ju såklart glömt att döda ljusen.
Men lägenheten var kvar, men mitt minne var som bortblåst.

Gårdagens uteblivna bloggplädering är resultatet av detta.

Idag tog vi en promenad och jag har fått en sånär rekonstruerad bild av helgens kaos.
Dissen på oscar, färden till stadshuset, vinet som inte var mitt, våldsam dans med okända!
Tänka sig att jag ska till uppsala om 8 dagar, och där har jag inte orienterat mig tillräckligt på fyllan?
Vi får se om jag kommer hem.

Godnatt! pontiak, Ella-may och rune, och den där jobbiga jäveln.






Kommentarer
Postat av: Amanda

Helo ditt knort!

jaa de går bra, fast saknar er of course!

Ja vet inte vad som händer på sista, ja är nog i Mora då skulle jag tro, sen efter de kommer ja hemåt!!

Hur mår du?? '

See you sooooon!

puss å kram

2009-04-21 @ 23:46:40
URL: http://amandayman.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, det fixade sig med huset!:D Vad skönt att höra, du ser, allt löser sig:D Längtar tills du kommer ner babe!

Sweets

2009-04-22 @ 10:39:23
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!