I wanna now what love iiiiiieeess

LJUDER SOM FAN UR HÖGTALARNA....

Fick ett starkt tips om spotify, men jag är inte inbjuden och får alltså inte gotta mig åt gratislåtar.
Just därför anförtror jag mig till radion i detta nu. Trogna tjänare i etern.

Kära Bloggmissbrukare.
Jag lämnade nykterhetsanstalten under måndagen ,efter ett smärtsamt uppvaknande.Vin och groggodör florerade i lägenheten.
Fram med marsVolta och städa städa.Damma damma.
Och jag vet  fortfarande inte varför vi äger kemikalier eller dammråttsfordon i denna skokartong, för det verkar inte ha agerats med dom de senaste året.

så alltså.
Jag var Inte på parken i söndags, och dansade Inte med timrås A-lags uppställning.

Däremot försöker jag i detta nu eftersträva mitt nya liv.
Det går än så länge on track.
Jag har tillockmed skaffat sambo och bor för det mesta bakom Indiana ( där dom vet vilken jag pizza jag alltid käkar)
Under veckan som gått har jag hjälpt min moder med att packa. Dom står nu och trampar tillsammans med flyttbilen.
Tiden är knapp, men allt löser sig sa han som sket i vasken.

Resterande av veckan blir samspel med flyttkartonger och sopsäckar, och på fredagen ligger jag under kniven igen.
Förhoppningsvis  fö sista gången, om dom nu inte klatrar till det igen.

Sen tänkte jag bara vänta ETT ÅR TILL på ersättning.
cykelreperatörer hela hopen. Bunta ihop och slå ihjäl!

Nej nu ska jag visa en sak som fick annas dator att självdö.




MINA BARN!!!

gooodbyeeess!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!