Lightning crashes

Tjo!

Men..när ska detta släppa? Jag har någon sorts jetlagsyndrom som förföljer mig.
En evig dimma. Tur det är helg och det skulle kunna vara fullt normalt.

Så idag har jag vräkt i mig hemlagad pizza. Pappa stod för smiskandet av degen och har en
speciell ritual när det gäller "nya maträtter" som han kallar det.
Jag svullade ohämmat och sitter nu och inväntar att fredagskvällen ska ta mig från lägenheten.
Surrade med Anna och imorgon nalkas en stadsvistelse:)
vad ska man ha på sig? Bikini och flipflop?

   

Bilder från mitt äventyr kommer..det är ju bara över 6 gig med foton.
Och jag förstår att ni sååå gärna vill se dem.

Nu ska jag  ut och fronta lite med bilen, det är ju högertrafik här.

KIss och hug



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!