Välkommenhemdricka

Godkväll!

Så vad händer?
Jo, jag köpte en dosa snus, fick besök, åkte till sundsvall och bekantade mig.
Och det är onsdag.
Vad hände egentligen.

M kom som en blixt från nacksta hooden och helt plötsligt antog jag en
Ulph profil. Jag har indisk tobak i fickan som luktar, och enligt källor smakar urin ?

Det började såhär


micke såg då ut likt detta..


Sen skulle jag köpa en macka, men slutade som sidekick på någon sorts turne och återförklaring
vad sundsvall är bestående av.
Vi hamnade på en isbana på norra berget och jag sjöng kampsånger.
Därefter var vi på irish, samt olearys där jag sög i mig den första svenska pilsnern sedan hemkomst.


                                          

Jag grundar väl.
Välkommen hem.
TACK!



Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg frilla Maryon!:D:D:D

2009-04-02 @ 17:18:03
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!