Bloopers

Blunders, skadat gods.. you name it.

Sagan på fabriken är över än en gång. Och med begynnande sömnrubbning skulle jag åka tåg till kissis resident i Uppsala town.

Det bör man inte göra efter en handfull nattskift i skorna.
Jag behöver inte ens nämna att jag hamnade helt fel.
Summa sumarum, jag kommer aldrig sova på ett tåg mer.

Men söderhamn verkar ju vara ett fint ställe.

Vid 17 tiden kom jag fram. Svettig och fortfarande med sömnbrist pga avrupta snedspår i färdriktningen.
Kissi räddade mig med systemvistelse, samt mat i hennes nyrenoverade lya.

Imorgon nalkas festen och kissi har planerat upp allt i 295559258 enkla små steg för att underlätta schemat.
Nu ska jag fortsätta återhämta mig från dagens banbrytande misslyckanden.

Skål
 
"då ses vi på lördag"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!