Elvis & Jesus & Jag

Hemma! Det är andra gången jag utbringar detta ord.

Kissi och Tomas inflyttningfest var riktigt lyckad. Den innehöll allt som en inflyttningsfest(förlovningsfest) skall bjuda på.
Salladsbuffe från djungelns alla knutar, rödvinsstänk, ett X-box till tomas som egentligen var en Hall- lykta till kissi, vattenpipsblossning som slutade med kol och brännmärken på deras nylagda golv, två krossade glas..
Listan kan göras lång.

Det var majoritet av poliser å¨bjudningslistan, så man fick ju försöka hålla sig i styr. Det hemkokta fick prepareras i fina och dyra flaskor.
Kvällens aktiviteter blev kubbspel samt vattenpipa och grappa-shots. Jag var inte riktigt bra på nåt.
För att få med mig någon snut hem så är det ju lika bra att vara kriminell, jag betalade därför inte taxin. Men det vekar som att jag är för skarp för deras lagar. I fought the law, men blev utan batong!
Däremot så åkte jag till Flustret. Ja det låter som nåt man spytt upp , men skall vara den "äldres" val av krog.
Yngst i den desperata skaran söp jag klackarna av mig. Och vakten knackade mig på axeln vid 2 snåret och jag fick lämna Flurran. Jag candy ( nåt aspirantnamn jag blev tilldelad) fick pisken än en gång, var det för att jag inte hade  några fuckmeboots på mig?! Nej jag är fortfarande i chock.

Ingen mobil eller pengar som kunde täcka en bekväm färd hemåt gjorde att jag barfota fick orientera mig genom staden.
Notera att jag enbart varit hos kissi en gång. Gångfärden från tåget till lägenheten.
Så ett avvikande spår gör att jag mer eller mindre blev totalt lost.
Inte smart.
När jag utan hopp satte mig ned på en refug med fossingarna i vädret stannade en taxi, och jag fick äntligen eskort.
jippi. Det kändes ungefär som det sista hacktaget när man bestiger Mount everest.
HEMMA!


Jag "jag vet varför jag mådde så illa inatt"
Lin "jaha, varför det?"
Jag"Därför jag åt inte mina mackor och mjölk som jag brukar göra.."
Lin"Men!, du åt ju två skinkmackor"

jag ska bara vara tyst i framtiden.

godernatt!



Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha, så otroligt roligt! Det är tur vi har dig Marre!:D Fuckme boots på nästa! ;D

2009-08-25 @ 12:29:45
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!