Får man..

..får man verkligen säga att man har vunnit något?

Jag vet ju själv hur djävla bitter man blir när någon kommer och är helt vansinnigt exalterad över en bingolottovinst, eller kanske tom om man fått med ett extra gosedjur i en såndär klomaskin på Liseberg. Saker som för mig alltid är en omöjlighet.

Hur som haver så kan ni får backa över mig på parkeringen om ni vill, jag har för en gångs skull klivit upp på pallen som segrare.
Nej det är ingen miljonvinst, för det vinner man enbart om man använder lyft för att komma ur sängen och äter mat genom sugrör. Nej denna gången krävdes det inte att man var på upphällningen för att få en royal flush.

Jag talar såklart om Neil Young plattan som jag med mina romantiska ordflöden tog i min behållning!

Jag och Neil ute med jenken, tyvärr så syns inte jag bakom Neils maskulina kroppshydda




En dusch så är revenyn fulländad!
http://www.cramp.se/magazine/



Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis!!!!:D

2009-08-29 @ 19:43:44
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!