Illuminator

Hej bönor!

Till mina 7 tappra läsare. Här kommer en inflik i vardagen.

Jag börjar med att förlåta upphovsmakaren för den brutala stölden av fraskreation.
Jag menar såklart :
" Slicka, skita , suga, röv " signerat Werme.
Och det skall givetvis vara kommatecken mellan dessa slagkraftiga ord. ( clajssssson)

Så nu var det gjort.

Om sådär 1,5 timme avverkas sista 12h passet på plastfabrika för i år.
Jag banar därefter väg till blåshålet östersund, för tre studierika år för att bli nånting på pappret.

Jag vill därför tacka för mig, och för alla skadliga pinsamheter som frambringats bakom dessa portar.

Tejpmanövreringar, elefantkvinnan, matbegären, PRQ-200, målarbollsfasoner, Lelles kebab och kennel etc.
Den svenska sommaren gick snabbt.

I detta nu har kalufsen fått smaka bakingridienser för att verkligen smälla alla på fingrarna över att jag inte har några morbergsgener i mig. Kanske för många. Så snart är mina cupcakes klara för besiktning.
Vi får se om dom göms i kylskåpet eller om dom följer med till arbetet som farvälmåltid.

I helgen nalkas uppsala. Kissi ^boobflash^ tjärnberg håll i trolovningsglittret på ringfingret! Nu åker vi!



Linn och mumin stångdagen 09, The island of Back, Hammarstrand




Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad skönt att sommaren är över så våra sargade öron får vila ett tag...

2009-08-20 @ 19:36:15
URL: http://fabriken
Postat av: Linn

Tihihi:D

2009-08-21 @ 21:00:18
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!