Min säng och jag

TJO!

Jag och min säng är goda vänner. För bra kamrater, för att det ska vara hälsosamt! Jag tror att vi har hittat varann lite för tidigt in på livet. Det är ju ändå där man kommer spendera mertiden av sina sista levnadsår.

Jag bor i den mer än 80 procent på lediga stunder.
Vi sover tillsammans, äter god och äcklig mat. Dansar, ser på teve , läser och dunkar musik.
Jag sköter näst intill all dataverksamhet härifrån, betalar räkningar, skriver hotbrev och gör livsnödvändig research.
Jag målar naglar här, klipper och formar mitt hår. Utövar träning här, brottas, får ryggont och kurrar med min kattvän.
Skriker, spottar och fräser. Svettas och är naken. Snarkar, fryser, målar tavlor, syr och blir tillfredställd.

Min lilla säng, min söta lilla sultan...

Jag skriver mest det här för att få till nån omvänd psykologi. Jag har verkligen en uppsjö av saker som måste göras idag..
om jag bara kommer ur sänghelvetet!


http://www.hamburgerbed.com/img/hamburger_bed.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!