morr

Jaha, då var flyttinfernot igång.

Jag har hittills tejpat ihop kartongerna jag långtidslånade från HL och börjat på fem olika ändar när det kommer till
strategisk packning.
Jag har stått länge och väl med vinterlådan. Då jag provat mössor från olika uppväxtperioder. Jag har än så länge lagt ner en toppluva som det står Medelpad på. Vad är det för fel på mig?!
Fortsätter jag i den här rullatortakten låter jag vem som helst att utföra rödskinnad ritualupphängning på mig.



När det kommer till övrig dekoration av lägenheten så är jag utmarkerad. Jag har egentligen inte någon som helst aning om hur den ser ut: Mitt kommande näste, mitt gryt, mitt crib. Den bittra sanningen över de 25 fattiga kvadraten har jag sedan länge svalt.
Men hur kan man göra det så disponibelt som möjligt?Slå ut väggen till grannen och få överraskande 50 kvm, förutsatt att det är en hunk med stor kyl.
Jag ringde ösd-bostäder och fick planlösningen mejlad til mig eftersom den sedan länge förkastats från datorn på obeskrivligt sätt, om man nu kan slarva  bort 25 ynka kvm?!
När mejlet anlände fick jag en chock. Ett stort vitt papper med några streck. Inte förens jag förstorat upp det med 2400% kände jag någon som helst trivselfaktor.
God damnit.

Jag ska likt förbannat ta med min 1,40s säng!

En ölkorv och nåt läskande så ska jag fortsätta bland skor och kängor. Där kommer vi snacka snigeltakt!



Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till gumman! <3

2009-08-27 @ 13:22:43
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!