offer för situationen

Tjobidoo!

Dammar av nävarna efter en hetsk dag.
Egentligen var den inte alls särskilt jäktig, men jag tog fel på tiden när jag vaknade idag.
Slår upp ögat och ser att klockan är tio över sex. 06:10!!!
Jag får allt om bakfoten och får genast panik därpå medföljande ångest över att jag sovit i snart 23 timmar.
Såklart var uret inte alls vid middagstid, utan i frukosttid.

Dricker kaffe och ringer ärenden. Så nu är bohaget klart och betart inför höstplugget. Fast mer klart.
25 kvadrat kartong med gasolkök och mulltoa, sådär 4000 härliga lappar i månaden.
Men så är livet on the fastlane.

Ett offer är mitt hår, så situationen blev en spontan klippning efter att ha ringt runt till västernorrlands alla
saxokamtillhåll. Semestertider härjar bland våra hårspraysinfekterade damer och vi får därför se ut som kusin DET.
Fast å andra sidan är det kanske bara jag.




















tvåfenad firre

En dags arbete
kostade det att få ny peruk, men denna gång känner jag inte att en plastpåse över skallen är särskilt nödvändig. Det blev Kort kort kort. Såhär kort har jag aldrig haft tidigare, förutom den gången jag klippte nån
sorts puckliknande frisyr på dagis.
Jag hoppas ju att detta går hem bättre.
Tillhörande klädnader fick ju följa med frippan hem, varav ett plagg kommer att bäras på Kissies förlovnings/inflyttningsfest. Det var rea!okej?

I detta nu har jag tuggat skorpor och druckit oboy. Sånt där man gör en tisdag. Jag har dessförinnan varit monteringsassistent, varit hejarklack till söråkers stoltheter, samt blivit jagad av fladdermöss på holmö.

Jag avslutar härmed min tisdag. Eller nästan. Fyllvåg skall ha krogeskort hem inatt.

aufwiderhören.



Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, ja det var svinkul med paintball! Får vi absolut styra upp! Vad ska du plugga gumman? Nice frippa, puss

2009-08-05 @ 11:56:11
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!